Brainstorming... Funderar på upplägget på bloggen!

'

Har under en tid funderat på hur jag ska lägga upp bloggen i forsättningen.

Därför har min aktivitet på bloggen varit låg den senaste veckan.
Har många olika idéer på hur jag vill göra, men jag känner att jag måste tänka igenom det så jag väljer rätt.
Kommer fundera lite till och sen får ni se hur resultatet blir. Kommer fortsätta skriva här och ni kommer inte så utan inlägg så länge som ni gjort nu. Så läs så ofta ni kan!

Har kommit in i ett väldigt blandat musikstim.. Lyssnar på ALLT just nu.

Tänkte tipsa om lite musik, några är inte är nytt på något sätt, men för er som missat detta så är det musik som är riktigt bra!


Pantera - Walk (Spotify)

John ME - Skin & Bones (Spotify)

Jose Gonzalez - Crosses (Spotify)

Shinedown - Simple Man (Spotify)


Kommer tipsa om mer musik snart!



// emilson - det löser sig

Kommentarer
Postat av: Lucas

"Har många olika idéer på hur jag vill göra, men jag känner att jag måste tänka igenom det så jag väljer rätt."



Mmh säkert. Dags att komma igång igen kanske?

2009-04-26 @ 20:34:51
Postat av: matilda

Jag gjorde ett val när jag valde att satsa på 8 OS guld och en debut i OS 2012.

Det var att göra det ingen annan tror - vågar du göra samma sak men inom dina framtidsdrömmar? /Matilda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback