Gi - Atkins - Low Fat - Hi Fat och allt vad det heter...




Jag blir så sjukt trött på alla olika dieter som alla tidningar skriver om, beskriver alla som mirakeldieter som gör underverk på alla som följer schemat.

Grejen är, som jag ser det.
Att folk tror att man kan äta sig i form. Utan att behöva göra nåt mer än att äta.

Min åsikt är mer att man kan äta i stort vad man vill, men träna regelbundet. Det behöver inte vara något extraordinärt, utan bara att man rör på sig. Och till slut så handlar det ju ändå alltid om att förbränna mer kalorier än det man stoppar i sig, förutsatt att om man vill gå ner i vikt.
För den som vill gå upp eller hålla sig nuvarande vikt så gäller det ju att anpassa det efter de behov man har.

Vidare så är det ju ett faktum att det är lätt att gå ner i vikt, men utmaningen är ju att hålla målvikten.
Därför är det bra att man inte behöver fortsätta äta speciell kost som man inte är så van vid, då är det lätt att falla tillbaka.
Träning (i rätt form och mängd) ger mersmak och det är många som hamnar i en positiv sprial när man märker att det är lättare att motionera än att undvika kolhydrater eller vad nu man har gått på för marknadsföringsknep.

Till slut så kan jag rekommendera Dead by April's Losing You (Spotify)



Var med i reklamen inför Robinson på TV4 denna säsongen.


// emilson - den som inte vågar, vinner inget

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bekanta. Ska på releasefest på debaser, slussen i sthlm 14 maj =)

2009-04-05 @ 18:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback